2019. nov 11.

A lelki válságon túl

írta: Virgonc kalandor
A lelki válságon túl

Azt hiszem én félek. Sose voltam bátor. Ha épp nem azért félek hogy mi van a magán életembe akkor találok mást.

A hétvégén Budapestre  utazok, most épp attól félek. Jó lesz ott?, Jól fogom magam érezni? Mit csinálok ha nem?

Elgondolkoztam azon mikor lettem én ilyen félős? Most felszívom magam.

Mi kell hozzá hogy Dr. Selmec leánya legyek?

Nah legyen az első feladat a tartalom jegyzék.

Átnéztem általam elismert Professzorok PhD-sainak munkáját.

Van aki szereti az áttekinthető sémákat, a bírálati szempontok szerint építi fel a dolgozatát.
Van aki témakörök mentén halad, azonban a dolgozat elolvasása nélkül nem derül ki a tematika.

A hipotézisek megjelenése igazán változatos. Tehát ma ezt fogom összefoglalni, ki milyen tematikában dolgozik.

Hajrá Hajrá Selmec leánya <3

Szólj hozzá